ابوالمعاطي زكي يكشف خطة الطموح لمصالحة الاهلي وخطف ساسي ومفاجات موسيماني وارتباك باتشيكو وغضب فريال

2021/02/22
93 545 عدد المشاهدات

ابوالمعاطي زكي يكشف خطة الطموح لمصالحة الاهلي وخطف ساسي ومفاجات موسيماني وارتباك باتشيكو وغضب فريال
#الاهلي #الزمالك 💻 اشترك الآن في #نجم_الجماهير ليصلك كل جديد: bit.ly/YT-Ngm
نجم الجماهير ، موقع إخباري يعمل على مدار الساعة لتغطية جميع الأحداث الرياضة في العالم على مدار الساعة تحت إشراف أ. ابو المعاطي زكي ، ,ويعمل الموقع بمهنية وحرص على القيم الأخلاقية والميثاق الصحفي.
تابعونا الآن على:
facebook.com/nalgmahir
instagram.com/nalgmahir

تعليقات
  • عاش ي اونكل

    Ali Gedo GedoAli Gedo Gedoأيام قبل
  • دول بتوع غسيل اموال

    Moatamer KeshkMoatamer Keshkأيام قبل
  • خلاص ماعد ينفع بيراميدز اشتري كراهيه الشعب

    Moatamer KeshkMoatamer Keshkأيام قبل
  • لايلزمنا الشامسي ولاغيره

    Moatamer KeshkMoatamer Keshkأيام قبل
  • لايك وشير وصلي على الزين وإدعي لنفسك والوالدين والغير ومتنساش أونكل أبو المعاطي زكي

    Mostafa AymanMostafa Ayman2 أيام قبل
  • لا أحد ينكر أن الاداره الجديده النادى الزمالك اداره ضعيفه جدا وهم خعذورين فى ذلك لأنهم رجال قضاء لم يمارسو هذا النوع من الاداره الرياضيه لذلك كان اختيارهم اختيارا خاطأ بالرغم من تميزهم فى سلك القضاء

    Ibrahim SherbiniIbrahim Sherbini2 أيام قبل
  • السلام عليكم ايه اللى حصل فى المتابعات عند حضرتك برجاء الاهتمام بالامر لان امر حضرتك يهمنا

    محمد حمزهمحمد حمزه2 أيام قبل
  • آمين يا رب

    طارق ابو شنبطارق ابو شنب2 أيام قبل
  • اللهم استجب لدعوانا وانصر الأهلي الغالي يا رررررب 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    طارق ابو شنبطارق ابو شنب2 أيام قبل
  • حبيبي يا عمي أبو المعاطي...... ربنا يبارك فيك

    علاء عاشور محمدعلاء عاشور محمد2 أيام قبل
  • يعني عاوز تفهمنا أن الأدارة دي مش بتنفذ تعليمات صاحب التكية ، 😂

    z antiquesz antiques2 أيام قبل
  • والله لو وقف علي شعر رأسه ،أنسي

    z antiquesz antiques2 أيام قبل
  • مع بيراميدز الجديد أشتعل سوق النخاسة وتجارة العبيد ولم يستفيد من ذلك سوى السماسرة والوكلاء والمزايدون والمحامين والمتسلقين والمنتفعين والفاسدين واللاعبين.ولم يستفيد الدورى المصرى ولا الرياضة من كل ذلك سوى الخلاف والكراهية والفتنة ...أفيقوا أيها الغافلون الضالون

    nabil seifnabil seif2 أيام قبل
  • كما تعودنا منك من المصداقية والنزاهة نرجو ان تتحدث عن ميزانية تنظيم بطولة كرة اليد الماضية التى اقيمت فى القاهرة والتى لم تعلن حتى الآن ، هل ستستجيب ؟؟؟؟؟

    nabil seifnabil seif2 أيام قبل
  • احلي شخصيه ياعم ابو المعاطي

    احمد حسناحمد حسن2 أيام قبل
  • اماراتى وسخ

    mahmoud almorsymahmoud almorsy2 أيام قبل
  • انت عمال تتنطط و تقول معلومه و عملت بلوك لواحد عشان قالك معلوماتك غلط.... طب راجع حلقاتك و شوف كام معلومه قلتها و طلعت غلط.... و بعدين من تواضع لله رفعه.

    Mostafa KorashiMostafa Korashi2 أيام قبل
  • بعد ايه يا عم معاطي... هوه بيراميدز من يومه وسخ... اصلا النادي معمول عشان يقرف الاهلي و يخرب الكوره في مصر و بس... لا طموح و زفت. و بعدين دوله الامارات معروفه مواقفها مع مصر.. مش محتاجه تطبل و ياريت متخلطش. لكن صاحب النادي مع احترامي له معملش كده ليه من اول يوم اشترى فيه النادي.

    Mostafa KorashiMostafa Korashi2 أيام قبل
  • اذا كان م / سالم الشمسي لا يعلم باغراء اللاعبين في النوادى وخاصة النادي الاهلي فهذا ذنب وان كان يعلم فهذا ذنب اكبر فهل يحقق طموحه بخطف اللاعبين مقابل المال للحصول علي بطولات ولا علي رأي المثل شراء العبد ولا تربيته ولا الإدارة اللي تتبعك لها مصلحة في سبوبه لكن المبادئ تصنع البطولات مش المال لوحدة وفريق العمل لديك كله مصلحه وليس الإبقاء علي اقامه صرح في الرياضة .

    Mohamed AhmedMohamed Ahmed2 أيام قبل
  • اللي عاوز يشوف مباراة الاهلي وسيمبا التنزاني بأعلي جودة صوت وصورة يشترك في القناة ليصلك البث

    ابن الاهليابن الاهلي2 أيام قبل
  • O N K eeeeeeeeeeeeeee LLLLLLL !

    Ahmed HamdiAhmed Hamdi2 أيام قبل
  • يا استاذ أبو المعاطي ، لا يصح انك تطلق على النبي صلى الله عليه وسلم اسم من أسماء الله ، (العلي القادر) من أسماء الله عز وجل .. أرجو الانتباه

    Ayman GhazyAyman Ghazy2 أيام قبل
    • هو يقول " العلي القدر" يعنى مقامه وقدره سيدنا النبي عالي

      Hany El KhafiefHany El Khafief2 أيام قبل
  • انا عندي فكره لنادي البوابين ... بما ان ساسي كلب فلوس زي رمضانكوا الطموح وعبدالله سحلفه وبدل ما ساسي يستغني عن البوابين نهائيا يرسلوه الي نادي الطموح المشبوه علي سبيل الدعاره ههههه قصدي الاعاره

    Marwan AlshagouryMarwan Alshagoury2 أيام قبل
  • يعنى ميدو يقول لك معلومه عامل فيديو تكرر كلام ميدو وبعدين انته قولت هذا الكلام من ست شهور وبرده ممدوح عيد مش هيعبرك لأنه عرفك كويس ممدوح عيد لو شممك عشر بواكى خضر وقال لك اشتم الخطيب هتشتمه نفس الكلام حصل مع تركى ال الشيخ بتاع بلاستيشن الى الخطيب ليس اسطوره ومش كويس فى الاداره هههههههههه

    محمد حبيب مسلم وأفتخرمحمد حبيب مسلم وأفتخر2 أيام قبل
  • يا استاذ ارجو التبرع لمستشفى الأطفال ابو الريش والله ان سكان جنبه وبشوف الناس

    هشام التونيهشام التوني2 أيام قبل
  • معلش يعني هو مش بيراميدز عدد محترفين كامل هيودي فرجاني فين في قائمه قفلت خلاص ؟؟ 🤔🤔🤔🤔

    Mahmoud SaiedMahmoud Saied2 أيام قبل
  • اسعد الله اوقاتكم بكل خير وسعاده وعمر مديد باذن الله تعالى يااستاذ . عبدالمعاصى ذكى انت راجل محترم و صادق دائما اللهم انصر الأهلى ... حسنى عبدالعال من اخميم . سوهاج

    Hosny AbdalalHosny Abdalal2 أيام قبل
  • الدحيل كان عايز ساسي علشان كأس العالم للأندية والموضوع أنتهي نهائياً وفرجاني ثمنه في السوق لا يتعدي ال 800 الف دولارا...

    Gorgaziz AlrokaGorgaziz Alroka2 أيام قبل
    • خخخخخخخخخخخ انتهي نهائيا ازاي ؟؟ !!! ده علي اساس ان البطولات مش هايلعبوا عليها زي كل سنه ؟؟ ابقي غير نوع البرسيم ... حط عليه علف محسن درجه اولي

      Marwan AlshagouryMarwan Alshagoury2 أيام قبل
  • وزير الشباب و الرياضة بيعمل كل ما بوسعه علشان يهدي الدوري للزمالك و ذلك حتي يؤكد للناس أن مرتضي كان سبب فشل الزمالك و ان قرار الوزير بعزله كان قرار صحيح و الدليل انه حصل علي الدوري ، لذلك يقوم بعمل كل شئ مشروع و غير مشروع للفوز الزمالك بالدوري

    George SalamaGeorge Salama2 أيام قبل
  • هو مين معين الادارة صاحبك تركى الشيخ ولا لا صلح مع من يدمر الكورة المصرية دلوقتى الاسيوطى اشترى رمضان من البرتغال دة تعريض،واعتذر على لفظ

    Abdo MohamedAbdo Mohamed2 أيام قبل
  • اضررررررررررب غسيييييل الأموااااااااااال اضررررررررررب المال الحرام السايب

    هادى محمدهادى محمد2 أيام قبل
  • ابعد عن الدول خليك فى الأفراد لأن الشامسى يمثل نادى الاسيوطى وتركى الشيخ من وراء الستار وانت عارف بلاش الامارات والسعودية ومصر🇾🇪

    Abdo MohamedAbdo Mohamed2 أيام قبل
  • ادعولي امتحاناتي الاسبوع دا ويحققلي اللي بتمناه جزاكم الله خيرا

    Ahmed Khalafallah - ELANKABOUTAhmed Khalafallah - ELANKABOUT2 أيام قبل
  • نفسي تركي يرجع لبيراميدز علشان تظهر على حقيقتك

    Waleed AbdullahWaleed Abdullah2 أيام قبل
  • انكل ابو المعاطي شمروخ

    Waleed AbdullahWaleed Abdullah2 أيام قبل
  • فين الخبر اللي هيزلزل الاهلي وتوقيع فيرجاني للدخيل هجص

    Waleed AbdullahWaleed Abdullah2 أيام قبل
  • ابو المعاطي شمروخ

    Waleed AbdullahWaleed Abdullah2 أيام قبل
  • وللاسف انت لا تملك المصداقيه بلا شمسي بلا قمري هو شاف الاعلام يتحدث عن المال غير النظيف في الدوري وعن نادي الطموح يلي عم يشتري بالمليارات ولا بيدخله اي شويه جنيهات هو خاف على غسيل الاموال ولا بيهمه اهلي ولا حتى مصر سيبك من الكذب يارجل خاف ربك واعلم اننا سوف نسال امام الله عن كل شي وعلى كلامنا انت بطلت تطبل لطال عمره حبيب امه ونقلت على شمسي وقمري اتق الله يارجل نحنا في ايام فضيله هداك الله

    Ali SolimanAli Soliman2 أيام قبل
  • ههههههههههه مش ابيع ملابسي من اجل ساسي اسمها هبيع لباسه من اجل ساسه

    Alameer FeisalAlameer Feisal2 أيام قبل
  • غير مرحب باي تعاون مع هذا النادي اللقيط

    Re maRe ma2 أيام قبل
  • سالم الشمسى زملكاوى

    awny yssaawny yssa2 أيام قبل
  • ١.....دا مش مشروع استثمارى ٢....اولاد زايد أيديهم ليست بيضاء،و شوف مالى و اليمن ٣....بيراميدز معاهم المال و الإعلام المرتزق و كمان عبيد المال .... ٤...حاجات تانيه إللى زيك مش ممكن يعرفها

    علاء الدين البيومىعلاء الدين البيومى2 أيام قبل
    • احسنت.يا.محترم.فاهم.ده.معرض.قديم.😀😀😃😃

      المستعين باللهالمستعين بالله2 أيام قبل
  • فين ياعم الاخبار اللى هتكسر الدنيا اللى قولت عليها اول ماتنزل من قطر

    Aly HassanAly Hassan2 أيام قبل
  • قول يارب.يشفيك.من.التعريض..وتفوق.من. الوهم..دي.شغله.اللي.مالوش.شغله😛😛😛😜😜😜👿👿👿👻👻👻😈😈🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😈😈😈😈

    المستعين باللهالمستعين بالله2 أيام قبل
  • منافق .اليست هذه سياسة الاهلى مع الاندية المصرية فى خطف لاعبيها وتفريغ اندية بعينها من اللاعبين

    Reda BenyameenReda Benyameen2 أيام قبل
    • اسكت يا شلنك

      محمود البنامحمود البنا2 أيام قبل
  • المشجع اللى بيعرف الفرق بين الديفندر والظهير والجناح والفرود صعب جدا انه يضحك عليه من واحد جاى يزور الاهلى واحنا لن نعيد تجربة ترك الشيخ وبيراميد لو جاب الخطيب حتى بقى بلوك عند جماهير الاهلى

    khaled mohamedkhaled mohamed2 أيام قبل
  • اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا ونبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين

    Adam AAdam A2 أيام قبل
  • بعد اذنك كابتن ابوالمعاطى شيروا صفحة الفيس لشركتنا Cobra sports services

    Cobra Sports ServicesCobra Sports Services2 أيام قبل
  • Cobra sports services

    Cobra Sports ServicesCobra Sports Services2 أيام قبل
  • Cobra sports services

    Cobra Sports ServicesCobra Sports Services2 أيام قبل
  • آآآللهم أحفظ مصر وشعبها 🇪🇬🖤

    Eman AbdooEman Abdoo2 أيام قبل
  • آآآآللهم أصرف عنا البلاء والوباء آللهم أصرف عنا البلاء والوباء 🙏

    Eman AbdooEman Abdoo2 أيام قبل
  • آآآللهم أرفع مقيتك وغضبك عنا يـ💖ــااااااااارب🙏🙏

    Eman AbdooEman Abdoo2 أيام قبل
  • 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَـلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَـلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَـلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَـلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَـــلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَـلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَـلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَـلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَـلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَـلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜 💠آآآللهمَّﷺ💠صَلِّﷺ💠وَسَـلِّمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ💠 آآآللهمْﷺ💠وَبَارِكﷺْ💠علىﷺنَبِيِّنَـــا💠ﷺمُحمَّدﷺ-💠💙♻💜

    Eman AbdooEman Abdoo2 أيام قبل
  • انا مش فاهم ليه لازم تعرصووو ؟!

    Ahmed eIhendawyAhmed eIhendawy2 أيام قبل
  • سياستك هدم هدم هدم الزمالك

    ahmed Bahaaeldeenahmed Bahaaeldeen2 أيام قبل
  • ديه معروفه غسيل اموال

    Mohamed MoustafaMohamed Moustafa2 أيام قبل
  • موت بكرهك للزمالك

    Ahmed HelmyAhmed Helmy2 أيام قبل
  • فعلا الزمالك والاهلى هم الذين يشهرون اللاعبين وساسى اشتهر فى مصر

    essa mohamedessa mohamed2 أيام قبل
    • هو الاهلي فقط هو اللي بيشهر اللاعبين وساسي لا مشهور ولا بطيخ

      Marwan AlshagouryMarwan Alshagoury2 أيام قبل
  • بالعكس تمام حكومة الامارات احقر واوسخ حكومه في الوطن العربي الامارات عاصمة اسرائيل اوسخ ايادي في كل دوله تدخلها

    prince farooqprince farooq2 أيام قبل
  • أنت بترغي كتير قول المهم وخلاص

    جودىىم يو،،،،،،سفجودىىم يو،،،،،،سف2 أيام قبل
    • راغي اووي

      Hisham FigoHisham Figo2 أيام قبل
  • انا مش حرد عليك عشان أنت راجل كبير ومش عاوزه أغلط فيك ةأخد بسبب لسانك ذنوب فوضت أمرك الي الله هو الكفيل بك

    Bahia ElsherifBahia Elsherif2 أيام قبل
  • بلاش كل ماجد يعارضك فى رأى تعمله بلوك ده اسمه هروب من الرد عليه

    محمد علىمحمد على2 أيام قبل
    • ميقدرش يرد دة معرض كبير

      Hisham FigoHisham Figo2 أيام قبل
  • متمشيش ورا كلام ميدو

    Moamen AtefMoamen Atef2 أيام قبل
  • كفاك تطبيل للخليجة عيب

    zoubeida ahmedzoubeida ahmed2 أيام قبل
  • ارجوا من حضرتك تكرار هذا الدعاء في بداية كل حلقة وجزاك الله خير

    Saher eldalySaher eldaly2 أيام قبل
  • اللهم امين

    Saher eldalySaher eldaly2 أيام قبل
  • ادعو لمصر يا اونكل

    mohamed abuzeidmohamed abuzeid2 أيام قبل
  • ادعم اشمون ياباشا مصر

    mohamed abuzeidmohamed abuzeid2 أيام قبل
  • بالتوفيق لرجال اشمون

    mohamed abuzeidmohamed abuzeid2 أيام قبل
  • على فكره يا اونكل انت لازم تسمع رأي الناس وترد عليهم ومن غير ما تعمل بلوك لا اي احد عشان كده انت بتخسر جمهور كتير وياريت تسمع عشان بنحبك

    samir khalilsamir khalil2 أيام قبل
    • ميقدرش اي حد بيختلف معه بيعمله بلوك دة معرض كبير وكله واخد فيه مقلب

      Hisham FigoHisham Figo2 أيام قبل
  • اشمون إن شاء الله

    mohamed abuzeidmohamed abuzeid2 أيام قبل
    • انت كل معلوماتك فشنك

      Ahmed HelmyAhmed Helmy2 أيام قبل
  • مساء الورد يا استاز ابو المعاضي

    abeer abeerabeer abeer2 أيام قبل
  • اشرب علي 3مرات يا اونكل

    mohamed abuzeidmohamed abuzeid2 أيام قبل
  • إن شاء الله اشمون تصعد لدور ال16وتلتقي سيراميكا كليوباترا

    mohamed abuzeidmohamed abuzeid2 أيام قبل
  • منور الدنيا يا حاج ابوالمعاطي

    mohamed abuzeidmohamed abuzeid2 أيام قبل
  • ساظل اكره بيراميدز ما حييت

    محمد معروفمحمد معروف2 أيام قبل
  • حضرتك واستاذ عبد الناصر اعلام محترم وطنى شريف عاشق لوطنك ورئيسك وجيشك

    Mervet AhmedMervet Ahmed2 أيام قبل
    • 😅😅😅

      Sayid SSayid S2 أيام قبل
  • كنت منور في برنامج اوضه اللبس

    لطفي Lotfy okebaلطفي Lotfy okeba2 أيام قبل
  • انت عم اليوتيوب

    جمال يحيىجمال يحيى2 أيام قبل
  • اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى اله وصحبه وسلم تسليما كثيرا عدد خلقك و رضى نفسك و زنة عرشك يوم لا ظل الا ظله

    دواء مع دكتور سعيد النشيلىدواء مع دكتور سعيد النشيلى2 أيام قبل
    • اللهم صل وسلم وبارك على خير الأنام

      السيد / السيد الخميسي الخميسيالسيد / السيد الخميسي الخميسي21 ساعات قبل
  • مساء الخير ياحج ابو المعاطى معاك الحاج سعد ابو بركه من دسوق والله انا متابعك على طول رجاء ذكر اسمى

    Saad AbobarakaSaad Abobaraka2 أيام قبل
    • ازيك يا حاج سعد لايك وشير وادعى لوالديك والغير😂😂

      زكريا ابراهيمزكريا ابراهيم2 أيام قبل
    • هو احنا فى زريبة يا حاج؟؟؟ نبطل شغل الفولح ده

      تريند فيديوتريند فيديو2 أيام قبل
  • خلينا كلنا نصلي ع حبيبنا محمد

    omar Ibrahimomar Ibrahim2 أيام قبل
  • يعني انت كمان كنت أكبر هجاص ....لأنك صدعتنا من شهرين ...عندي انفراد ....عندي انفراد....فرجاني لباسي اتعاقد مع الدحيل بثلاث مليون دولار علشان يلعب في بطولة العالم للأندية......مظبوط يا حاج.....مش انت صدعتنا يا حاج ....مش انت انفردت يا اووووووونكل يا هجججججججاص ......مشكلتهم كلكم فاكرين ان الناس بتنسي ....او انكم بتستخفوا بعقولنا .....الان قاعد برئ كالطفل ولا كأنك قولت اي شئ عن تعاقد لباسي مع الدحيل....ياعيني غلبان وبرئ تتعامل وكأنك اول مرة تسمع عن لاعب اسمة لباسي .....والله العظيم ثلاثة انتم من يصنعوا جو من عدم الثقة مع المتابعين مش كدة يا اوووووووونننككل .🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨

    MOHAMED ALLAMMOHAMED ALLAM2 أيام قبل
    • شكرا❤❤❤❤❤

      المستعين باللهالمستعين بالله2 أيام قبل
    • @المستعين بالله بالظبط ودي احسن سبوبة ويظل يعيد الاخبار تحت عنوان مختلف ولمجرد ان تفتح الفيديو خلاص اتحسب مشاهدة .....ولاحظ أن الفيديو الاصلي بعد مايجيب عدد مشاهدينة يعود ويقطع الفيديو لأجزاء اصغر فيعمل مشاهدات أكثر وهكذا ..🥴🥴🥴🥴😡😡😡😡

      MOHAMED ALLAMMOHAMED ALLAM2 أيام قبل
    • @Hisham Figo فعلا كل ساعة برئ جديد ويتكلموا وكأن الخبر جديد لا يعلم اي شئ عنة .🤔🤔🤔🤔🤔🤔

      MOHAMED ALLAMMOHAMED ALLAM2 أيام قبل
    • بتاع.سبوبه..وهي.شغله.اللي.مالوش.شغله😀😀😃😃😃😃🙂🙂

      المستعين باللهالمستعين بالله2 أيام قبل
    • دة عايز ضرب الجزم

      Hisham FigoHisham Figo2 أيام قبل
  • ايه اللوكلك واللت والعجن ده كله ...بطل مسح جوخ ولحسن الجزم

    Essam FarahatEssam Farahat2 أيام قبل
    • ده.معرض.قديم.جدا.😀😀😀😃😃😃👿👿👿👿👿👿😈😈😈😈😈😈😈

      المستعين باللهالمستعين بالله2 أيام قبل
    • هو اساسا مساح جزم مش جديدة عليه

      Hisham FigoHisham Figo2 أيام قبل
  • اين الرقابه الإداريه ومكافحة التهرب الضريبي من عقود لا عبي بيراميدز وانت تتحدث في هذا الموضوع من شهور وكذا غيرك يتحدث ايضا

    Mohamed HakimMohamed Hakim2 أيام قبل
    • والله كنت هكتب كده وقول ده بس ياباشا ميقدروش يتكلمو اخرهم يقولو بس ميسروش الدنيا

      Ahmed KepishAhmed Kepish2 أيام قبل
    • زي ما عمل واتكلم على حسن حمدي و ضاضا متفهمش ليه مش ده فساد مالي ولا ايه وتهرب ضريبي والكلام الفاضي اللي دوشينا بيه وفين الإعلامي الرياضي بتاع الشو أحنا في بلد العجايب لو حد دفعله هيتكلم ويبقى راجال وصاحب مبدأ كمان وإعلامي الحق.... إلخ إنما اهو بيسير كلام ها يعني يا بتوع بيراميدز رضوني عشان اسكت

      Ahmed KepishAhmed Kepish2 أيام قبل
  • يا اونكل الله يرضى عنك ما تضيعش وقتك في الكلام عن بيراميدز وال في بيراميدز. خلينا في ابطال العالم الاهلي وبطولاته. احنا ماعندناش وقت نضيعه مع بيراميدز. عندنا بطولات وعالمية وصرف وليلة 😎

    A MA M2 أيام قبل
    • فعلا كلامك صح اذا كان وقت بيراميدز تاني الكونفدراليه بعد ما خيطته البت نهضه البركانيه من صفيح فان وقت الاهلي من الماظ .... طبعا غير البطولات القديمه اللي جماهير البليله الحسوديه تغلط في عدها فان السنه دي فقط ولحد دلوقت الاهلي اخد الدوري والكاس المحلي والتاسعه الافريقيه بالقاضيه مومكون بعد ما خيط البوابين وبرونزيه انديه العالم للمره التانيه وفي الطريق السوبر الافريقي والسوبر المصري ومن بعدهم العاشره الافريقيه واكيد الدوري الحالي وكاس مصر القادم ..... الخ

      Marwan AlshagouryMarwan Alshagoury2 أيام قبل
  • احلى مساء عليك يا عمهم

    Mohamed YousryMohamed Yousry2 أيام قبل
  • لماذا بيراميدز ياخذ فرجاني ساسي او اشرف بن شرقي اشمعنا بياخذوا ويخطفوا من الاهلي فقط

    Mohamed HakimMohamed Hakim2 أيام قبل
    • هو السؤال بتاعك مش واضح وفيه شويه حول 😂😂😂

      Marwan AlshagouryMarwan Alshagoury2 أيام قبل
  • مش عارف انا حاسس ان الخبر ده وراه إن ..... وشامم ان طال عمره له دور

    raouf suidanraouf suidan2 أيام قبل
    • لو فكرت في كده يبقي سيب لنا عمر يقعد معانا

      Tarek TitoTarek Tito2 أيام قبل
    • بس بالله عليك بلاش تعتذر في يوم حلقه ميدو علشان كده النلس هتفتكر انك مشتاق للفضائيات وعاوز تسيب اليوتيوب مع انك اسطوره اليويتوب

      Tarek TitoTarek Tito2 أيام قبل
    • منور يا اونكل قناه النهار مع ميدو

      Tarek TitoTarek Tito2 أيام قبل
  • بعد ايه استاذ معاطي دول آخذوا نصف الفريق وديه اداره مستفزه وكيف يقبل هذا سالم الشمسي وهل هناك طرف ثالث وكثر الحديث عنه مره اخري انه لازال يحارب الاهلي داخل مصر والجديد بافريقيا

    Mohamed HakimMohamed Hakim2 أيام قبل
  • انت راجل... اللى قال عليك معرض ظلم المعرضين

    Essam GharbyEssam Gharby2 أيام قبل
    • الناس واخدة مقلب فيه دة اكبر معرض وجبان

      Hisham FigoHisham Figo2 أيام قبل
    • مش عارف ايه كرهك للزمالك

      Ahmed HelmyAhmed Helmy2 أيام قبل
  • ايه ياعم المتخلف ..انت ه تقرأ القرأن كله الله يلعن ابو التخلف اللى نشرتوه فى البلد كلها 😠😠😠

    Essam GharbyEssam Gharby2 أيام قبل
  • مالك يااسطورة مش مركز ليه

    أبو فاطمهأبو فاطمه2 أيام قبل
  • ياريت تتفضل وتتأكد من الصلاه الناريه التي ترددها لانها كل معانيها شرك بالله والعياذ بالله وده كلام شيخ سعودي اكد علي ذلك والله اعلم

    Aly ElnaggerAly Elnagger2 أيام قبل
  • كل الحب والتقدير

    Ahmed AlyAhmed Aly2 أيام قبل
  • من ابوفاطمه الي ابوعمر الغالي اجمل تحيه لاسطورة اليوتيوب منور ياعمهم

    أبو فاطمهأبو فاطمه2 أيام قبل
    • طيب ياض يا ابوفاطنه ابو المخاصي الهجاص يقول علي نفسه زي مايقول لكن انت كمان بتاكدها له !!!!!

      Marwan AlshagouryMarwan Alshagoury2 أيام قبل
  • وهوا يااونكل معالي سالم الشمسي لسه واخد باله من الامور دي معتقدش

    Mido SalimMido Salim2 أيام قبل
  • برامدزاوى وافتخر

    hraf فعلاSaedhraf فعلاSaed2 أيام قبل
    • @mohamed abuzeid لا طبعا بشجع بيراميدز لانه فريق محترم

      hraf فعلاSaedhraf فعلاSaedأيام قبل
    • اشمون تلتقي المقاصة غدا في كأس مصر نوه يا اونكل

      mohamed abuzeidmohamed abuzeid2 أيام قبل
    • هو فيه حد بيشجع بيراميدز في الدنيا انتم تشجعون اي حد ضد الاهلي

      mohamed abuzeidmohamed abuzeid2 أيام قبل
    • هاهاهاهاهاهاها.....هاهاهاهاهاهاها...سلم لي علي الطموح يا ممدوح ..هاهاهاهاهاهاها ولا اقول لك اية سلم لي علي البرينجان وسلم لي علي التروماي .😁😁😁😁😁😁😁🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🙄🙄

      MOHAMED ALLAMMOHAMED ALLAM2 أيام قبل
  • اونكل ابو المعاطى مساء الخير عليك حسن عبد الرحمن الصعيدى مقيم بالسعودية محتاج اتواصل معاك

    Hassan NycHassan Nyc2 أيام قبل
ARworlds